Привет колеги. Днес реших да закарам сем. да покара ски и всичко беше ок. На връщане обаче при първото ми спиране в града установих че нещо става от към двигателя. Първо запали като чели малко по трудно. На празен ход се появи едно леко притрисане и най плашещото е че има някакъв звък от към двигателя. Шума е нещо като стържене ама не като на метал в метал а по мек но все пак различен шум от нормалната работа на мотора. По таблото нищо не свети, колата върви без да усещам промяне. Интересно е че този шум го има за малко после изчезва за секунди и пак се появява. Като я форсирам шума си е един и същ тоест не се увеличава с вдигането на оборотите. Чувам го някъде от ляво на двигателя но може и да се пренася. Утре ще я карам на майстор но ми се ще да имам някакви насоки. Дайте мнения.
Известие
Collapse
No announcement yet.
шум от към двигателя
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениевляво е аксиалния лагер, при натиснат съединител изчезва ли шума
---------- Post added at 16:29 ---------- Previous post was at 16:26 ----------
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщениеА започна ли пак да пуши?Шума на аксиалния лагер прилича на виене на ролка. При натиснат съединител трябва да спре. Къде точно го локализираш, срещу шофьорското или срещу пасажерското място?
Last edited by ihalachev; d.m.y г., 16:32.Алфа 166 JTD 136к.с + чип
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеТрябва да се провери състоянието на ремъци и ролки. Наскоро имаше такъв случай с колегата Vihhronny, при който счупен лагер на ролка беше станал причина за доста поразии с ангренажа.Алфа 166 JTD 136к.с + чип
Comment
-
Първоначално публикувано от ihalachev Покажи съобщениеИ на мен ми мяза на проблем с някоя ролка и се чудя дали да я карам на ход до сервиза или да търся платформа...
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщениеШума на аксиалния лагер прилича на виене на ролка. При натиснат съединител трябва да спре.Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениевляво е аксиалния лагер, при натиснат съединител изчезва ли шумаsigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеКолеги, той лагера на ненатиснат педал не работиНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениепреразгледай си мнението защото ще ти се смеят, я обясни какво е пъхнато в лагера и във феродовия дискРомоленето при въртене обаче може да е само при натиснат педал, на пуснат просто не се върти
Той ако въртеше постоянно щеше да го хвърляш на всяка смяна на масло
пп и "това" дето е пъхнато във феродовия диск изобщо няма допир с лагераLast edited by code; d.m.y г., 20:30.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
виждам, че не си наясно как работи съединителя, лагера се върти постонянно, освен когато не натиснеш съединителя, разгледай устройството и помисли. ти да не би да сменяш всички лагери в колата със смяна на маслото?Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:37.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениевиждам, че не си наясно как работи съединителя, лагера се върти постонянно, освен когато не натиснеш съединителяВсъщност без да искаш си го написал правилно "освен когато не натиснеш съединителя"
както и да е
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
да това е техническа грешка- затвори си сега очите и си представи- маховик, за него е хванат с болтчета притискателен диск, а между тях има феродов диск, палиш ДВГ и всичо това се върти, на пружините на притискателя е хванат неподвижно лагер, а в другия край на лагера е хваната неподвижно вилка. И какво става всичко се върти заедно с маховика-без вилката, а тя защо не се върти- защото се върти лагера.
разбрали?
феродовия диск е постоянно зацепен докато не натиснеш педала и какво излиза, че лагера на тези коли винаги се върти, налиНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеда това е техническа грешка- затвори си сега очите и си представи- маховик, за него е хванат с болтчета притискателен диск, а между тях има феродов диск, палиш ДВГ и всичо това се върти, на пружините на притискателя е хванат неподвижно лагер, а в другия край на лагера е хваната неподвижно вилка. И какво става всичко се върти заедно с маховика-без вилката, а тя защо не се върти- защото се върти лагера.
разбрали?
феродовия диск е постоянно зацепен докато не натиснеш педала и какво излиза, че лагера на тези коли винаги се върти, нали
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениелагера се върти постонянно, освен когато натиснеш съединителяима няма съм сменил стотина съединителя, добре че ми обясни как да си го представя, както и да е да не задълбаваме в празното
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
Comment